תקנון שירות

תקנון השירות של החברה, הכל כפוף לתקנון החברה!

תקנון Magic-Serv:

אתרי Magic-Serv מופעלים ע"י ע.פ סקידל (Skythel) מספר ע.פ 208747584

Magic-Serv מכוח החוק, סימן מסחר מוכר של סקידל

שימוש בשירותי סקידל מהווה הסכמה לתקנון השימוש הנ"ל

להלן צד א' (Skythel) לבין צד ב' {הלקוח}:

צד ב' מחויב באופן חד משמעי לקרוא את התקנון טרם התשלום

צד א' מורשה לשנות תקנון זה בכל עת , ללא כל הודעה מוקדמת

אי ידיעת התקנון אינה מהווה בעיה לצד א'.

תקלות ובעיות בשירות :

בעת נפילת השרת צד ב' יקבל פיצוי על הזמן של הנפילה.

אלא במידה וצד א' יזם את ההפלה לצורך עבודות ושינוים יזומים במוצר.

ברגע נפילת השרת , יש לפנות לצד א'.

במידה וצד ב' לא פנה עד 24 שעות לצד א' תוך יומיים מרגע נפילת השרת לא יוחזר

במידה ולא סופק ללקוח השירות שרכש תוך 14 יום, הלקוח יקבל החזר כספי מלא.

שירות לקוחות :

צד א' , יפעיל מוקד שירות ללקוחות על פי שעות השירות שמצוינות באתר.

צד א' , מתחיב לתת שירות דרך אמצעי התקשורת המצויים בצור קשר.

במידה וצד ב', איים/משתמש בלשון רעה כנגד נציגי החברה,

נציג השירות יהיה רשאי להפסיק את מתן השירות, ללא הודעה מוקדמת.

שירות במוקדי סקידל יינתנו אך ורק לבעלי החשבון שרשומים במאגר הלקוחות של סקידל.

במידה ולקוח גורם נזק לשרתי החברה ביודעין או לא ביודעין החברה רשאית להשעות את חשבונו במידי ואף לדרוש ממנו תשלומים עבור הוצאות ונזקים אשר נגרמו.

בעת שימוש לא חוקי באחד או יותר משירותי האירוח של החברה , צוות סקידל רשאי להעביר את פרטי הלקוח לגורמים הרלוונטים על פי דרישה .

צד ב' רשאי לפנות לעוסק בנוגע לכל תקלה באשר היא בכל שעה באשר היא, לוואטסאפ, וכן למוקד שירות הלקוחות, ואם ניתן טלפון פרטי של אחד העובדים, אפשרי גם אליו

צד א' ומי מטעמו, ישיבו על פניית שירות משביתה (אתר שאינו באוויר/שרת שאיננו באוויר), בתוך שעתיים בלבד.

צד א' ומי מטעמו, ישיבו על פניית שירות שאינה משביתה עד 24 שעות.

פניות השירות תהינה מתועדות, לצורך בקרה, ושיפור השירות.

אך ורק פניות משביתות ייענו בשעות שבין 21 ועד 10 בבוקר, שאר הפניות, ייענו בשעות היום שבין 10:01 לבין 20:59

השעיית חשבונות :

צד א' , רשאי להשעות את חשבונו של צד ב' במידה אם עבר על אחד החוקים הבאים:

איחור/אי תשלום של צד ב' על שירות לצד א', ולו ביום אחד.

אם סגירת החשבון הינה בשל אי קיום סעיף מסעיפי הסכם זה, לא יבוצע כל החזר כספי לצד ב'.

צד ב' ישא בכל הוצאה שתיגרם לצד א' כתוצאה מהפרה של מדיניות צד א'.

אחריות:

אין צד א' אחראי על כל נזק הנגרם לשרת מגורם אחר(למעט בעיות בחוות השרתים של החברה).

אין צד א' אחראי לכל תוכן פוגע / אסור בשרת, צד א' מתחייב להשעות חשבון צד ב' אשר יציג תוכן כזה.

אין צד א' אחראי על נזק שיגרם כאשר צד ב' שינה בטעות / בכוונה קבצים ב FTP.

דרכי תשלום :

Bit - אפליקציה לתשלום בסלולר

תשלום באמצעות PayPal

תשלום באמצעות כרטיס אשראי (יופיע סקידל בחיוב)

חובה על צד ב' ליצור קשר עם עובדי החברה לפני התשלום

צד ב' יוכל להתלונן על חוסר הגעה של המוצר לאחר 72 שעות ומעלה.

אם צד ב' לא יצר קשר אם עבדי החברה ושילם ללא ידיעת החברה

לא יהיה החזר כספי

החזרים כספיים:

צד א' אינו מתחייב לספק החזר כספי לצד ב', במידה וצד א' ראה לנכון לתת החזר כספי, צד א' ייתן את מה שמגיע לצד ב'.

במידה וצד א' ראה לנכון לתת החזר כספי, ההחזר יבוצע תוך 7 ימי עסקים.

אין החזר כספי לצד ב' בשום דרך על תשלום שהתבצע בטלפון

תשלום בחיוב טלפוני:

חובה על צד ב' ליצור קשר עם אחד הבעלים ליפני התשלום ואחרי התשלום,

במידה וצד ב' אינו בגיר, צד ב' מתחייב כי קיבל אישור מאדם בגיר (18+) ומבעל המכשיר.

תשלום דרך חיוב הטלפוני כרוך בתשלום נוסף.

אין החזר כספי לצד ב' בשום דרך על תשלום שהתבצע בטלפון.

זמן אספקת השירות :

זמן הספקת השירות (שרתי VPS/יעודיים) הוא עד 72 שעות אחרי תשלום!.

זמן הספקת השירות (שרתי משחק) הוא עד שעה אחרי תשלום!.

פרסומות :

החברה רשאית לשנות כל הזמן פרסומות בשרתים אין אפשרות להוריד תפירסום ללא ידעה מאחד מאנשי הצוות לקבלת אישור!

בברכה, הנהלת סקידל.