תקנון שירות

תקנון השירות של החברה, הכל כפוף לתקנון החברה!

תקנון לחברת Magic-Serv:

חברת Magic הינה חברת המתקדמת בשרותי שרתי משחק

חברת Macic-Serv פעולת על פי תקנון:

להלן צד א' (Magic) לבין צד ב' {הלקוח}:

צד ב' מחויב באופן חד משמעי לקרוא את התקנון טרם התשלום

צד א' מורשה לשנות תקנון זה בכל עת , ללא כל הודעה מוקדמת

אי ידיעת התקנון אינה מהווה בעיה לצד א'.

תקלות ובעיות בשירות :

בעת נפילת השרת צד ב' יקבל פיצוי על הזמן של הנפילה.

אלא במידה וצד א' יזם את ההפלה לצורך עבודות ושינוים יזומים במוצר.

ברגע נפילת השרת , יש לפנות לצד א'.

במידה וצד ב' לא פנה עד 24 שעות לצד א' מרגע נפילת השרת מספר הימים לא יוחזר.

2.4 במידה ולא סופק השירות שנרכש הלקוח יקבל החזר כספי מלא.

2.5 לקוח רשאי לקבל החזר כספי עד 24 שעות מרגע העברת התשלום.

2.6 סיבות כמו "אני לא רוצה את זה" או "זה היה טעות" לא ייחשבו כסיבה למתן החזר כספי.

שירות לקוחות :

צד א' , נותנת שירות ללקוחות על פי שעות השירות שמצוינות באתר.

צד' , מתחיבת לתת שירות דרך הסקייפ או איימל או דרך הטלפון שכתוב בצור קשר.

במידה וצד ב', איים/משתמש בלשון רעה כנגד נציגי החברה,

נציג שירות יפסיק את מתן השירות ותלונה תעבור לשיפוט של צד' א.

שירות יינתן לבעל חשבון שנימצא בצד א' בלבד ! .

3.5 במידה ולקוח גורם נזק לשרתי החברה ביודעין או לא ביודעין החברה רשאית להשעות את חשבונו במידי ואף לדרוש ממנו תשלומים עבור הוצאות ונזקים אשר נגרמו.

3.6 בעת שימוש לא חוקי באחד או יותר משירותי האירוח של החברה , העסקנו רשאית להעביר את פרטי הלקוח לגורמים הרלוונטים על פי דרישה .

השעיית חשבונות :

צד א' , רשאי להשעות את חשבונו של צד ב' במידה אם עבר על אחד החוקים הבאים:

איחור/אי תשלום של צד ב' על שירות לצד א'.

אם סגירת החשבון הינה בשל אי קיום סעיף מסעיפי הסכם זה, לא יבוצע כל החזר כספי לצד ב'.

צד ב' ישא בכל הוצאה שתיגרם לצד א' כתוצאה מהפרה של מדיניות צד א'.

אחריות:

אין צד א' אחראי על כל נזק הנגרם לשרת מגורם אחר(למעט בעיות בחוות השרתים של החברה).

אין צד א' אחראי לכל תוכן פוגע / אסור בשרת, צד א' מתחייב להשעות חשבון צד ב' אשר יציג תוכן כזה.

אין צד א' אחראי על נזק שיגרם כאשר צד ב' שינה בטעות / בכוונה קבצים ב FTP.

דרכי תשלום :

תשלום באמצעות PayCall

תשלום באמצעות PayPal

חובה על צד ב' ליצור קשר אם עובדי החברה לפני התשלום

צד ב' יוכל להתלונן על חוסר הגעה של המוצר לאחר 72 שעות ומעלה.

אם צד ב' לא יצר קשר אם עבדי החברה ושילם ללא ידיעת החברה

לא תהיה החזר כספי

החזרים כספיים:

צד א' אינו מתחייב לספק החזר כספי לצד ב', במידה וצד א' ראה לנכון לתת החזר כספי, צד א' ייתן את מה שמגיע לצד ב'.

במידה וצד א' ראה לנכון לתת החזר כספי, ההחזר יבוצע תוך 7 ימי עסקים.

אין החזר כספי לצד ב' בשום דרך על תשלום שהתבצע בטלפון

תשלום בחיוב טלפוני :

חובה על צד ב' ליצור קשר עם אחד הבעלים ליפני התשלום ואחרי התשלום,

במידה וצד ב' אינו בגיר, צד ב' מתחייב כי קיבל אישור מאדם בגיר (18+) ומבעל המכשיר.

תשלום דרך חיוב הטלפוני כרוך בתשלום נוסף.

אין החזר כספי לצד ב' בשום דרך על תשלום שהתבצע בטלפון.

זמן אספקת השירות :

זמן הספקת השירות הוא עד 5 דקות אחרי תשלום!.

פרסומות :

החברה רשאית לשנות כל הזמן פרסומות בשרתים אין אפשרות להוריד תפירסום ללא ידעה מאחד מאנשי הצוות לקבלת אישור!

בברכה, הנהלת מגיק סרב.