תקנון שירות
תקנון השירות של החברה, הכל כפוף לתקנון החברה!
תקנון Magic-Serv:
אתרי Magic-Serv מופעלים ע"י ע.פ סקידל (Skythel) מספר ע.מ 208747584
Magic-Serv מכוח החוק, סימן מסחר מוכר של סקידל
שימוש בשירותי סקידל מהווה הסכמה לתקנון השימוש הנ"ל
להלן צד א' (Skythel) לבין צד ב' {הלקוח}:
צד ב' מחויב באופן חד משמעי לקרוא את התקנון טרם התשלום צד א' מורשה לשנות תקנון זה בכל עת , ללא כל הודעה מוקדמת אי ידיעת התקנון אינה מהווה בעיה לצד א'.תקלות ובעיות בשירות :
בעת נפילת השרת צד ב' יקבל פיצוי על הזמן של הנפילה. אלא במידה וצד א' יזם את ההפלה לצורך עבודות ושינוים יזומים במוצר. ברגע נפילת השרת , יש לפנות לצד א'. במידה וצד ב' לא פנה עד 24 שעות לצד א' תוך יומיים מרגע נפילת השרת לא יוחזר במידה ולא סופק ללקוח השירות שרכש תוך 14 יום, הלקוח יקבל החזר כספי מלא.שירות לקוחות :
צד א' , יפעיל מוקד שירות ללקוחות על פי שעות השירות שמצוינות באתר. צד א' , מתחיב לתת שירות דרך אמצעי התקשורת המצויים בצור קשר. במידה וצד ב', איים/משתמש בלשון רעה כנגד נציגי החברה, נציג השירות יהיה רשאי להפסיק את מתן השירות, ללא הודעה מוקדמת. שירות במוקדי סקידל יינתנו אך ורק לבעלי החשבון שרשומים במאגר הלקוחות של סקידל. במידה ולקוח גורם נזק לשרתי החברה ביודעין או לא ביודעין החברה רשאית להשעות את חשבונו במידי ואף לדרוש ממנו תשלומים עבור הוצאות ונזקים אשר נגרמו. בעת שימוש לא חוקי באחד או יותר משירותי האירוח של החברה , צוות סקידל רשאי להעביר את פרטי הלקוח לגורמים הרלוונטים על פי דרישה .צד ב' רשאי לפנות לעוסק בנוגע לכל תקלה באשר היא בכל שעה באשר היא, לוואטסאפ, וכן למוקד שירות הלקוחות, ואם ניתן טלפון פרטי של אחד העובדים, אפשרי גם אליו
צד א' ומי מטעמו, ישיבו על פניית שירות משביתה (אתר שאינו באוויר/שרת שאיננו באוויר), בתוך שעתיים בלבד.
צד א' ומי מטעמו, ישיבו על פניית שירות שאינה משביתה עד 24 שעות.
פניות השירות תהינה מתועדות, לצורך בקרה, ושיפור השירות.
אך ורק פניות משביתות ייענו בשעות שבין 21 ועד 10 בבוקר, שאר הפניות, ייענו בשעות היום שבין 10:01 לבין 20:59